خاندان ویال (۴ جلدی)

  • کتاب 4 جلدی با ترجمه فارسی حامد رضیئی
  • ترجمه عنوان اصلی Saga des Vialhe
  • روایت زندگی یک خانواده کشاورز لیبرال
  • داستان در قرن بیستم و در یک در روستای کوچک اتفاق می افتد
۹۰۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب خاندان ویال اثر کلود میشله:

در این مطلب به معرفی کتاب خاندان ویال اثر کلود میشله خواهیم پرداخت. کلود میشله متولد سال ۱۹۳۸ میلادی فرانسه، و در سال ۱۹۶۵ اولین رمان خود را منتشر کرد. این کتاب چهار جلدی و مترجم آن به زبان فارسی، حامد رضیئی است.

کتاب خاندان ویال اثر کلود میشله ۱۸۱۸ صفحه دارد، این کتاب زندگی خانواده کشاورزی که در قرن بیستم در روستایی کوچک زندگی می کنند را بیان می کند. خواننده با خواندن کتاب های کلود میشله به دنیای کشاورزان می رود و از سرنوشت کشاورزانی که در قرن شانزدهم در فرانسه زندگی کرده اند مطلع می شود.

خرید کتاب خاندان ویال را هم می توان به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام داد. جلد اول و دوم کتاب خاندان ویال به پیشرفت کار کشاورزان پرداخته است.

خلاصه ای از کتاب خاندان ویال

 خلاصه کتاب خاندان ویال (( سه نفر از نوجوانان روستا تصمیم گرفتند به خارج از روستا برای گردش بروند. در مسیر، باد سردی می وزید که صورت و پاهای آنها را می آزرد. بعد از چندی راه رفتن به بیشه زاری رسیدند که پر از برف بود. آنقدر هوا سرد بود که اشک از چشمانشان جاری می شد.

لئون که از دوستان خود بزرگتر بود با عجله از بین قلوه سنگ، توده برف و بوته های خشک حرکت می کرد. به دنبال لئون دوستش نیز با عجله دوید، و خواهر او نیز که از شدت سرما صورتش سرخ شده بود از ترس اینکه از برادرش و لئون جا نماند با سرعت زیادی می دوید در حالی که، آب بینی خود را با با صدای بلند بالا می کشید.

ناگهان لئون با دست خود اشاره ای کرد و گفت آنجاست، منظور او پرنده ی توکا بود، دوستانش نیز به طرف پرنده رفتند. پرنده بیچاره در اثر سرما یخ زده بود و بر شاخه سرو کوهی آویزان شده بود. احتمالا پرنده صبح زود به دنبال غذا یا دانه بوده که ناگهان در تله گرفتار شده بود.

تله را لئون گذاشته بود. با آنکه دوازده سال بیشتر نداشت اما مهارت خاصی در تله گذاشتن برای شکار خرگوش وحشی و پرنده داشت. او پرنده را گرفت و گفت: تا حالا هفت پرنده توکا گرفته ام. هر کدام از این پرنده ها ۱۵ سانتیم می ارزد، همه آنها با هم می شود… نتوانست ارزش توکا ها را حساب کند و با ناراحتی زیادی به دوستانش نگاه کرد.))

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

کلود میشله

ترجمه

حامد رضیئی

تعداد صفحات

1818

ناشر

فرهنگ معاصر

شابک

9786001051289

وزن 2000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خاندان ویال (۴ جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.