جنگ و صلح (۴ جلدی)

  • جزو 100 شاهکار ادبی ادبیات جهان
  • جزو برترین کتاب های تاریخ ادبیات انجمن کتاب نروژ
  • جزو پرفروشترین کتاب های ادبیات کلاسیک
  • نوشته لئو تولستوی نویسنده روسی
  • بهترین ترجمه فارسی توسط سروش حبیبی
۴۸۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

خلاصه کتاب جنگ و صلح:

کتاب جنگ و صلح لئون تولستوی نویسنده روسی که به نوعی شاهکار ادبی وی نیز محسوب می شود، برای نخستین بار بین سالهای ۱۸۶۵ الی ۱۸۶۷ در روزنامه پیام آور روسیه منتشر شد و اینک در لیست مهمترین آثار ادبیات جهان قرار گرفته است.

موضوع لئون تولستوی ، مربوط به اتفاقاتی است که در دوران جنگ روسیه و فرانسه برای ۵ خانواده روسی در سالهای ۱۸۰۵ الی ۱۸۱۴ رخ می دهد. جنگی که به مقاومت جانانه روس ها در مقابل ارتش ناپلئون بناپارت در قرن نوزدهم اشاره می کند. در رمان جنگ و صلح شرح حال بیش از ۵۸۰ شخصیت داستان نوشته شده است که در نوع خود رکورد جالبی به شمار می رود.خلاصه کتاب جنگ و صلح

کتاب جنگ و صلح لئون تولستوی در شمار آن معدود آثار ادبی است که فراتر از معیارهای داوری های ادبی قرار می گیرند؛ رمانی است با جهانی بی نهایت گسترده، که از دورانی خطیر سخن می گوید؛ پر دامنه ترین حماسه عصر خود است: یک «ایلیاد» به روز شده. کتاب جنگ و صلح تصویر کاملی از روسیه قرن نوزدهم است، تصویر کاملی از همه چیزهایی که در آنها، مردم سعادت و عظمت، اندوه و خواری خود را می یابند.

یک عالم چهره و شور و شوق در این رمان موج می زند. کتاب جنگ و صلح انتشارات نیلوفر در واقع مجموعه ای است از تابلوهای حماسی، که منظومه روسیه را، از پطر کبیر تا دسامبریست ها، نقاشی کرده است.

سوالی که بازدید کنندگان عزیز همواره می پرسند این است که کتاب جنگ و صلح چند جلد است، این رمان در ۴ جلد با سایز رقعی طراحی شده است. البته قطع وزیری کتاب نیز در ۲ جلد موجود است که متاسفانه با قیمت بالاتری نسبت به این مجموعه ارایه شده است. کتاب جنگ و صلح چند جلد است

کتاب جنگ و صلح چند جلد است

قسمت هایی از کتاب:

در دل می‌گفت : عشق! عشق چیست؟ عشق مانع مرگ است. عشق زندگی است. همه‌چیز، هر آنچه درک می‌کنم فقط به آن‌سبب درک می‌کنم که عاشقم. همه‌چیز هست و فقط به آن‌سبب وجود دارد که من عشق می‌ورزم. همه‌چیز فقط با ریسمان عشق به‌هم مربوط است.

اما هیچ ندید. پیش چشمش دیگر جز آسمان هیچ نبود. آسمانی بلند که صاف نبود و با این حال بی اندازه بلند بود و ابرهای خاکستری رنگ به آرامی در آن می لغزیدند. در دل گفت: چه آرامشی ،چه صلحی و شکوهی! هیچ شباهتی به وقتی که می دویدم ندارد.

به هیچ روی به شتابیدن و نعره کشیدن و زد و خورد ما نمی ماند، هیچ شباهتی به رفتار آن توپچی، آن سرباز که با چهره هایی وحشت زده و خشمگین سنبه توپ را از دست هم بیرون می کشیدند ندارد. بله، ابرها، برسینه این آسمان بلند و بی کرانه به نحو دیگری حرکت می کنند. خلاصه کتاب جنگ و صلح لئون تولستوی

کتاب جنگ و صلح لئون تولستوی ترجمه عنوان اصلی کتاب War and Peace است. برای مشاهده یا خرید نسخه اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب War and Peace

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

سایر مشخصات
نویسنده

لئو تولستوی

ترجمه

سروش حبیبی

تعداد صفحات

جلد اول: 440 صفحه
جلد دوم: 300 صفحه
جلد سوم: 400 صفحه
جلد اول: 400 صفحه

شابک

9789644484124

وزن 1800 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنگ و صلح (۴ جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.