خرده جنایت های زناشوهری

  • بهترین کتاب نمایشنامه اریک امانوئل اشمیت
  • از پرفروش ترین نمایشنامه های جهان
  • این رمان بیش از 22 بار در ایران تجدید چاپ شده است
  • ترجمه شهلا حائری، مترجم توانمند کشور
  • تئاترهای زیادی براساس این نمایشنامه در ایران روی صحنه رفته است
۵۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب خرده جنایت های زناشوهری :

کتاب خرده جنایت های زناشوهری (به انگلیسی: Petits crimes conjugaux) از مشهورترین و پرفروش ترین رمانها و نمایشنامه های جهان است که توسط اریک امانوئل اشمیت به رشته تحریر درآمده است. این رمان، نخستین بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این نمایشنامه، داستان زوجی است در پی حقیقت که نویسنده آن تحلیلی ظریف از زندگی زناشویی ارائه می‌دهد.

متن پشت جلد :

ژيل بر اثر حادثه‌ ای مرموز دچار فراموشی می شود. همسرش ليزا او را به خانه می آورد اما ژيل حافظه‌ اش را از دست داده است و سعی می كند از صحبت‌ ها و تعريف‌ های همسرش گذشته را بازسازی كند و هويت خود را بازيابد. اما آيا ليزا به او دروغ نمی گويد تا تصوير ديگری از زندگی زناشويی شان ارائه دهد؟ اصلا اين زن كيست؟ آيا حقيقت دارد كه همسر اوست؟

خرده جنايت‌ های زناشوهری داستان زوجی است در پی حقيقت. در اين نمايش‌نامه اريک امانوئل اشميت با طنزی سياه، تحليلی ظريف از دلدادگی و زندگی زناشويی ارائه می دهد و خواننده را متحير و شگفت‌ زده هر لحظه غافلگير می كند. جايزه تئاتر فرهنگستان فرانسه سال ۲۰۰۱، به پاس كتاب‌ های ارزشمندش به اريك امانوئل اشميت اهدا شد.

برشی از نمایشنامه :

اسم شلوغی کاغذهای انبار شده روی میزت رو گذاشتی «نظم بایگانی تاریخی». دائم می گی که کتابخونه ی بدون خاک مثل کتابخونه های اتاق انتظاره. همین چند وقت پیش با اطمینان ادعا می کردی که خرده های نون اشک های نون هستن که وقتی می بریمشون از شدت درد از چشم هاش سرازیر میشه. نتیجه اینکه تو دل مبل ها و تخت ها پر از غم و غصه است.
برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

اریک امانوئل اشمیت

مترجم

شهلا حائری

تعداد صفحات

88

ناشر
شابک

9789643414092

وزن 100 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرده جنایت های زناشوهری”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.