سایه باد

برند نیماژ شناسه محصول: 112175 دسته: , ,
  • قسمت اول از چهارگانه گورستان کتاب های فراموش شده
۲۶۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب سایه باد :

کتاب سایه باد پدیده ادبیات اسپانیا در سال ۲۰۰۱ بود که خیلی زود به زبان های دیگر ترجمه شد و ظرف سه سال بیش از ۱۲ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. ترجمه فرانسوی این رمان، سال ۲۰۰۴ به عنوان بهترین رمان خارجی سال انتخاب شد.

گابریل گارسیا مارکز، اُمبرتو اِکو و خورخه لوئیس بورخس در این رمان با یکدیگر تلاقی پیدا می کنند… روئیت ثافون ما را با شخصیت های بکر و داستان تمام عیارش شیفته خود می کند. داستانی لایه لایه که عشق و شور، انتقام و رمز و راز در آن موج می زند و مانند پیاز با شکافته شدن هر پوسته، لایه ای جدید هویدا می شود… با خواندن کتاب سایه باد به یک سواری تند و وحشیانه می روید که عبور از هر پیچ نفس گیرش تمام وجودتان را به لرزه خواهد انداخت.

درباره نویسنده :

کارلوس روئیث ثافون نویسنده اسپانیایی، متولد بارسلون، اولین رمانش را در ۱۴ سالگی نوشت و از ۱۹ سالگی به یک نویسنده حرفه ای بدل شد. سال ۱۹۹۳ با رمان شاهزاده مه برنده جایزه ادبی شد و این رمان جلد اوب از سه گانه «مه» بود که ثافون را به نویسنده ای جهانی تبدیل کرد. آثار او به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده اند و جوایز متعددی را برایش به ارمغان آورده اند. او علاوه بر جلب نظر منتقدان ادبیات، یکی از پر خواننده ترین نویسنده های اسپانیولی زبان است که تقریبا همه آثارش با تیراژی بالغ بر بیست میلیون نسخه در جهان به فروش رفته اند. وی فیلمنامه هم می نویسد و امروزه در کالیفرنیا ساکن است.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

کارلوس روئیث سافون

مترجم

علی صنعوی

تعداد صفحات

742

ناشر

نیماژ

شابک

978-6003674059

وزن 800 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سایه باد”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.