لیلی و مجنون به نثر

برند جامی شناسه محصول: 111018 دسته: , ,
  • کتاب لیلی و مجنون نظامی در قالب داستان
  • نثر روان فارسی با بازنویسی محمد میرزا رضایی
  • بهترین نسخه نثر فارسی با توج به فروش کتاب
  • جزو ماندگارترین های ادبیات کلاسیک ایران
  • عاشقانه ای شیرین اما تلخ از زبان نظامی
۳۴,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

کتاب لیلی و مجنون به نثر روان :

کتاب لیلی و مجنون به نثر زیبا و روان حمید میرزا رضایی و به صورت رمان روایت شده است. لیلی و مجنون، نوشته حکیم نظامی گنجوی، داستان دل انگیزی است که فضای ادبیات فارسی را از سده سوم تا سیزدهم هجری پوشانده است. لیلی (دختر سعد بن ربیعه) عرب معشوقه مجنون (قیس بن عامری) پسر مزاحم بوده است. شاعران فارسی زبان ایرانی و غیر ایرانی در وصف دلدادگی های وی بسیار سخن گفته اند. رمان لیلی مجنون به نثر

طبق شواهد موجود تاکنون بیش از هفتاد تن از شاعران ایران به تقلید از نظامی به سرودن لیلی و مجنون روی آورده اند ولی به یقین هیچ یک از آنان همچون نظامی نتوانسته از عهده این کار موفق بیرون آید. فهرست کتاب از تولد مجنون آغاز و در انتها آگاهی قبیله مجنون از فوت وی را شامل می شود. در انتهای کتاب از شروانشاه گفته شده است. کسی که نظامی، مثنوی لیلی و مجنون را به درخواست وی سروده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مثنوی لیلی و مجنون روی تصویر زیر که مربوط به نسخه اصلی آن است کلیک کنید.

کتاب لیلی و مجنون

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

سایر مشخصات
نویسنده

حکیم نظامی گنجوی

بازنویسی نثر

حمید میرزا رضایی (شیرمحمدی)
ثریا کریمی (بهزاد)

تعداد صفحات

228 (شیر محمدی)
192 (بهزاد)

قطع کتاب

وزیری (شیر محمدی)
رقعی (بهزاد)

شابک

978-600-1990-72-4

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیلی و مجنون به نثر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.