مترو ۲۰۳۳

  •  کتاب اول از مجموعه کتابهای مترو
  •  نوشته دمیتری گلوخوفسکی روسیه ای
  • برنده ی جایزه ی انجمن علمی تخیلی اروپا سال 2007
  • کاوشی شگفت انگیز درباره ی آینده ای ترسناک
۴۲۵,۰۰۰ تومان
۴۲۵,۰۰۰ تومان

مترو ۲۰۳۳

۲۸۵,۰۰۰ تومان

مترو ۲۰۳۴

۳۰۰,۰۰۰ تومان

مترو ۲۰۳۵

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۱,۰۱۰,۰۰۰ تومان برای 3 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب مترو ۲۰۳۳ :

کتاب مترو ۲۰۳۳ اولین کتاب از مجموعه کتابهای مترو نوشته دمیتری گلوخوفسکی است که توسط فرید آذسن به فارسی ترجمه شده است. پس از وقوع یک جنگ اتمی بزرگ در سال ۲۰۱۳، زیمن به ویرانی کشیده می شود و بازماندگان مجبور می شوند در پناهگاه های اتمی زیرزمینی پناه بگیرند. یکی از این پناهگاه ها متروی مسکو است.

۲۰ سال بعد از وقوع این جنگ، جوانی به نام آرتیوم متوجه می شود در دوران کودکی اشتباهی مرتکب شده که اکنون می تواند امنیت کل مترو را به خطر بیندازد. با کمک و راهنمایی های فرد مرموزی به نام شکارچی، آرتیوم برای جبران اشتباه خود راهی سفری مرگبار در ایستگاه ها و راه آهن متروی مسکو می شود و…

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

دمیتری گلوخوفسکی

ترجمه

فرید آذسن

تعداد صفحات

704

ناشر

تندیس

شابک

978-600-1821-23-3

وزن 700 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مترو ۲۰۳۳”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.