5%

مجموعه آثار نیما یوشیج (۳ جلدی)

برند نگاه شناسه محصول: 113028 دسته: , ,
  • مجموعه 3 جلدی آثار نیما یوشیج همراه با قاب مخصوص
  • جلد اول: مجموعه کامل اشعار نیما
  • جلد دوم: نامه های نمیا یوشیج
  • جلد سوم: درباره هنر شعر و شاعری
  • نیما یوشیج ملقب به پدر شعر نو فارسی است
قیمت اصلی ۴۷۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب مجموعه آثار نیما یوشیج (۳ جلدی)

کتاب مجموعه آثار نیما یوشیج، در طول سالیان متمادی گردآوری، نسخه برداری، تدوین و آماده شده است. کتابهای نیما یوشیج و مجموعه اشعار نیما یوشیج به فارسی به پیشنهاد روانشاد عالیه خانم جهانگیر (همسر نیما)، زنده یاد جلال آل احمد و موافقت استاد بزرگ محمد معین و لطف آقای شراگیم یوشیج (پسر نیما)، به تدریج از سال ۱۳۴۰به بعد تفکیک، نسخه برداری و تدوین شد. جلد دوم مجموعه، نامه های نیما یوشیج است که نخستین بار توسط سیروس طاهباز در سال ۱۳۶۸ منتشر شد.

نامه های نیما، به جا مانده از قدیم است که بیشتر این نامه ها را نیما به برادر خود نوشته ‌است. در میان این نامه ها ۵ نامه هم وجود دارد که نیما به همسر خود نوشته ‌است. علی اسفندیاری مشهور به نیما یوشیج شاعر معاصر ایرانی است که در تاریخ ۲۱ آبان ۱۲۷۶ در شهر یوش شهرستان نور استان مازندران به دنیا آمد. وی بنیانگذار شعر نوین فارسی و ملقب به پدر شعر نو فارسی است. نیما آگاهانه تمام بنیادها و ساختارهای شعر کهن فارسی را به چالش کشید. شعر نو عنوانی بود که خوش بر هنر خویش نهاد.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

با قاب مخصوص
گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
تدوین و گردآوری

سیروس طاهباز

تعداد صفحات

جلد اول : 908 صفحه
جلد دوم : 760 صفحه
جلد سوم :

ناشر

نگاه

شابک

9789646174023

وزن 3000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه آثار نیما یوشیج (۳ جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.