پیامبر

برند روزنه شناسه محصول: 131018 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب The prophet
  • از شاهکارهای ادبیات کلاسیک
  • یکی از محبوب ترین کتاب ها نزد مردم جهان
  • ترجمه دکتر حسین الهی قمشه ای
  • از پر ترجمه شده ترین آثار کلاسیک جهان
۱۱۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

کتاب پیامبر جبران خلیل جبران :

کتاب پیامبر جبران خلیل جبران از شاهکارهای ادبیات کلاسیک و یکی از محبوب ترین کتاب ها نزد مردم همه کشورهاست. این کتاب ترجمه عنوان اصلی The prophet توسط دکتر حسین الهی قمشه ای است و نخستین بار در سال ۱۹۲۳ منتشر شد که یکی از پر ترجمه شده ترین آثار جهان به ویژه در آمریکا محسوب می شود. کتاب پیامبر مجموعه ای از مقالات شاعرانه است که به صورت فلسفی، معنوی و الهام بخش ارایه شده است.

نوشته های جیران خلیل جبران به ۲۸ فصل تقسیم می شود که موضوعاتی مانند عشق، ازدواج، فرزند پروری، بخشش، خوردن و آشامیدن، کار، شادی و غم، مسکن، پوشاک، تجارت، جرم و مجازات، قوانین، آزادی، عقل و اشتیاق، درد، خودشناسی، آموزش، دوستی، گفتگو، زمان، خیر و شر، دعا، لذت، زیبایی، دین و مرگ را در بر می گیرد. هر مقاله بینش عمیقی از تکانه های قلب و ذهن انسان نشان می دهد.

خلاصه داستان :

مصطفی، ۱۲ سال در شهر اورشلیم زندگی کرده است و قرار است سوار کشتی ای شود که او را به خانه خود منتقل کند. او توسط گروهی از مردم متوقف می شود و با آنها در مورد مباحثی از قبیل زندگی و وضعیت انسان بحث می کند.

برشی از متن کتاب :

وقتی که عاشق می شوید نگویید که « خداوند در قلب من است»، بلکه بگویید «من در قلب خداوند جا دارم.» و گمان نکنید که زمام عشق در دست شماست، بلکه این عشق است که اگر شما را شایسته ببیند حرکت شما را هدایت می کند. عشق را هیچ آرزویی مگر آنکه به ذات خویش در رسد. اما اگر شما عاشقید و آرزویی می جویید، آرزو کنید که ذوب شوید و همچون جویباری باشید که با شتاب می رود و برای شب آواز می خواند.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

خشتی

سایر مشخصات
نویسنده

جبران خلیل جبران

مترجم

دکتر حسین الهی قمشه ای

تعداد صفحات

190

ناشر

روزنه

شابک

978-200-0275-37-4

وزن 300 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیامبر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.