یادت نرود که…

برند چشمه شناسه محصول: 111041 دسته: , ,
  • اولین اثر و رمان بلند یاسمن خلیلی فرد
  • این رمان پس از انتشار با استقبال زیادی روبرو شد
  • قرار بود این رمان به یک تله فیلم تبدیل شود
  • کتاب در سال 1391 آماده انتشار بود
  • انتشار آن به دلیل محدودیت های موجود تا سال 1394 طول کشید
۱۹۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب یادت نرود که… :

کتاب یادت نرود که… اولین رمان بلند یاسمن خلیلی فرد است که در سال ۱۳۹۱ تکمیل شد اما به دلیل مشکلات موجود و فضای حاکم انتشار آن تا سال ۱۳۹۴ به تعویق افتاد. داستان با بازگشت مرد میانسالی از پاریس به ایران، به نام کیوان کامیاب آغاز می شود. او به سرطان مبتلا شده و هدفش از بازدید ایران، زنده شدن خاطرات و گذشته اش است که دکتر فروغ شکیبا نقش پررنگی در گذشته کیوان داشته چرا که عشق دوران جوانی اش بوده.

متن پشت جلد کتاب :

فروغ به زور خندید. چروک های زیر چشم دوست داشتنی ترش کرده بود. کیوان نگاه کرد به صورت او و چروک های ریز و پلک ها که کمی افتاده تر شده بودند. نگاهش را از او گرفت. فروغ زیبا بود. زیباترین زنی که دیده بود. مثل هنرپیشه ها نبود. جنس زیبایی اش با همه فرق می کرد، انگار فروغ یک جور دیگر زیبا بود. فکر می کرد سال اوج زنانگی یک زن است.

برشی از متن کتاب :

شیشه های ماشین بخار گرفته بودند. برف دامنه‌ ی کوه ها را سفید پوش کرده بود. کیوان به خیابان ها با دقت نگاه می‌کرد. بعضی‌ها را خوب یادش بود و بعضی ها را اصلاً نمی شناخت. یعنی فروغ کجا زندگی می‌کرد؟ اصلا ایران بود یا نه؟ از کجا باید می دانست؟… سال ها بود با هیچ کس درباره ی او حرف نزده بود. بارها خواسته بود حالش را از فرامرزی یا خسرو این‌ها بپرسد اما نتوانسته بود. خودش هم باورش نمی شد که آن ‌همه سال از فروغ بی خبر بوده است. یعنی او هم حال کیوان را از کسی نمی پرسید؟

فرامرزی نیم گاهی به او انداخت و گفت : «خیابان ها را این طور نگاه نکن که خلوتند. فردا صبح باید ببینی چه غلغله ای می شود.» کیوان حرفی نزد. فرامرزی ادامه داد: «ساعت پنج و شش بعد از ظهر را که نگو. انقدر ترافیک شدید می شود که بهتر است ماشینت را بگذاری و خودت در بری.» وارد خیابان ولی عصر شدند. خیابان مورد علاقه‌اش. خیابان خاطرات.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

یاسمن خلیلی فر

تعداد صفحات

452

ناشر

چرخ (چشمه)

شابک

978-6007405369

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یادت نرود که…”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.