یاران حلقه – ارباب حلقه ها ۱

برند روزنه شناسه محصول: 112030 دسته: , ,
  • اولین کتاب از مجموعه ارباب حلقه ها
  • سومین کتاب پرفروش تاریخ جهان با تیراژ ۱۰۰ میلیون نسخه
  • ملقب به کتاب هزاره دوم با 250000 رای از طرف کاربران اینترنتی
  • معتبرترین کتاب فروش اینترنتی سایت آمازون
  • جزو فهرست 100 کتاب قرن لوموند
۳۶۵,۰۰۰ تومان
قیمت اصلی ۳۱۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۰۰,۰۰۰ تومان است.

دو برج – ارباب حلقه ها ۲

۱۹۵,۰۰۰ تومان

هابیت

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۱,۲۳۵,۰۰۰ تومان برای 4 مورد
نقد و بررسی اجمالی

کتاب یاران حلقه ؛ اولین کتاب از مجموعه ارباب حلقه ها :

کتاب یاران حلقه ، ترجمه اولین بخش از سه گانه ارباب حلقه ها (یا فرمانروای حلقه ها) است. رویدادهای کتاب در دنیایی خیالی به نام «سرزمین میانی» به نام شایر اتفاق می‌افتد. که در زبان الفی به نام آردا شناخته می‌شود. ارباب حلقه‌ها لقب موجودی به نام «سائورون» یا «ارباب تاریکی» است، کسی که مدت ها قبل «حلقه یگانه» را ساخت و درونش را با قدرت تاریک خود پر کرد. او حلقه را که بیشتر قدرتش به آن بستگی دارد، گم کرده‌ است و همه تلاشش را می‌کند تا حلقه را مجددا پیدا کند و از آن برای حکمرانی همه ساکنان سرزمین میانه استفاده کند. بعد از قرنها، این حلقه به دست «بیلبو بگینز» می افتد.

بیلبو و فرودو، شخصیت های کوتوله ای هستند که به آنها Hobbit می گویند. بیلبو تصمیم دارد حلقه را به وارث و محافظ خود یعنی «فرودو بگینز» بدهد. اما وقتی زمان وداع با حلقه می‌رسد، به طرز عجیبی احساس وابستگی به حلقه در دلش ایجاد می‌شود. بالاخره «گندالف» که دوست قدیمی او و جادوگری بزرگ است، بیلبو را راضی می‌کند که از حلقه دل بکند.

وقتی گندالف مطمئن می شود که این همان حلقه است، از آنجا که نیروهای شرور سائورون مطمئنا دنبال حلقه خواهند آمد، به فرودو می گوید که آنرا از شایر دور کند و از بین ببرد. فرودو به همراه سه تن از دوستانش به نام های «سم، مری و پیپین» که همگی از نژاد هابیت ها هستند، شایر را ترک می‌کند… کتاب ترجمه عنوان اصلی The Fellowship of the Ring است که اولین کتاب از سه گانه The Lord of the Rings است.

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی این کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید

کتاب The Fellowship Of The Ring

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

پالتویی

سایر مشخصات
نویسنده

جی.آر.آر.تالکین

مترجم

رضا علیزاده

تعداد صفحات

804

ناشر

روزنه

شابک

978-9643341169

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یاران حلقه – ارباب حلقه ها ۱”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.