تلماسه (جلد دوم)

  • ترجمه عنوان اصلی Dune Saga
  • از شاهکارهای ادبیات علمی تخیلی جهان
  • برنده ی جایزه ی نیبولا در سال 1966
  • برنده ی جایزه ی هوگو در سال 1966
  • ترجمه سید مهیار فروتن فر
۱۱۵,۰۰۰ تومان
۱۱۵,۰۰۰ تومان

تلماسه (جلد دوم)

۵۵۰,۰۰۰ تومان

تلماسه (جلد اول)

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۶۶۵,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب تلماسه (جلد دوم) مسیحای تلماسه:

کتاب مسیحای تلماسه جلد دوم مجموعه کتاب تلماسه اثر فرانک هربرت است که توسط سید مهیار فروتن فر به فارسی ترجمه شده است. ۱۲ سال پس از چيرگي پُل مؤدِب، پيشواي پيشگو، بر غاصبانِ مُلک دوکي‌اش و تکيه زدنش بر سرير سيادتِ نه فقط تلماسه که تمام کائنات، جهانِ زخم‌خورده سرانجام از بسترِ بُهت برخاسته و بناي انتقام مي‌گذارد؛

اختيه‌ي بنه‌جسريت، محروم از حاصل دسترنجي چندين و چند نسله و تشنه‌ي بازپس‌گيري‌اش، زير سايه‌ي ساترِ سکانداران اتحاديه‌ي فضاپيمايي دستِ ياري به برادر ناتني‌اش، تشکيلات علم‌محور و اخلاق‌گريزِ بنه‌تلايلکس مي‌دهد تا بلکه بتوانند اين ديوِ دنياخوار را با دشنه‌ي دسيسه از پا درآورند و با مهره‌ي غريبِ دوستي بازگشته از عالمِ مرگ کيش و ماتش کنند، غافل از آن که شاه در جدالي تلخ و شيرين با رقيبي به غايت قهارتر است: تقدير… این مجموعه با فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه در جهان به عنوان پرفروش‌ترین رمان علمی‌تخیلی دنیا شناخته می‌شود.

برای خرید اینترنتی نسخه اصلی مجموعه کتابهای تلماسه روی تصویر زیر کلیک کنید:

کتابهای-Dune-جلد-1-تا-3

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

فرانک هربرت

ترجمه

مهیار فروتن‌فر

تعداد صفحات

320

ناشر

کتابسرای تندیس

شابک

9786001823244

وزن 300 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلماسه (جلد دوم)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.