داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

  • ترجمه فارسی Good Night Stories for Rebel Girls
  • قصه هایی درباره زنان استثنایی جهان
  • نوشته النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو
  • شامل 82 داستان دارای تصاویر رنگی
۱۴۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۹۰,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز :

کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز شامل مجموعه ۸۲ داستان از زنان استثنایی همراه با صفحات رنگی است که توسط  النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو نوشته شده و توسط امید سهرابی نیک و آرزو گودرزی به فارسی ترجمه شده است. کتاب ترجمه عنوان اصلی Good Night Stories for Rebel Girls می باشد.

نویسندگان در مقدمه کتاب : بعد از انتشار کتاب پیغام هایی از طرف پدر و مادرهایی که تازه صاحب فرزند شده بودند دریافت کردیم و به ما گفتند که این اولین کتابی است که برای دخترشان خریده اند. پیغام یکی از دوستان که گفت این کتاب باعث شد تا او نیز اعتماد به نفس کافی پیدا کند و طرح مورد علاقه اش را که سالها «از ترس شکست » به تعویق انداخته بود شروع کند.

ایمیلی از طرف مادری هیجان زده که این کتاب به او کمک کرده بود تا بتواند نه تنها به عنوان مادر بلکه به عنوان زن، نوع نگاه خود به جهان را به سه پسرش بشناساند. و مهمتر از همه اطمینان عمیقی که پشتیبانان ما به ما دارند. این مقدار از اطمینان چیزی نیست که زنها به راحتی بتوانند تجربه کنند. به همین دلیل ارزش آن را می دانیم.

چگونه می توان ارزش این اطمینان را ندانست؟ بیشتر زنان فوق العاده ای که نامشان در کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز آمده است هرگز این مقدار از اطمینان را تجربه نکردند. آنها همیشه کوچک شمرده و فراموش می شدند و حتی تعدادی از آنها تقریبا از تاریخ محو شدند بی اینکه کسی به اهمیت اکتشافات و عمق نبوغ و بی پروایی در ماجراجویی آنها توجهی کند.

نام مریم میرزاخانی ریاضیدان مشهور ایران نیز در میان اسامی زنان استثنایی این جلد از کتاب می باشد.

بخشی از یک داستان کتاب (آسترید لینگرن) :

روزگاری دختری با خانواده پرجمعیتش در مزرعه ای زندگی می کرد. او همیشه تمام روز را با خواهرها و برادرهایش در دشت ها پرسه می زد. البته در مراقبت از حیوانات مزرعه به خانواده نیز کمک می کرد. نه تنها از حیوانات کوچک مانند مرغ و جوجه بلکه از حیوانات بزرگ تر مانند اسب و گاو هم مراقبت می کرد. نام این دختر که روحی بسیار سرکش داشت آسترید بود.

آسترید بسیار شجاع و قوی بود و هرگز از تنها ماندن هراسی نداشت. از عهده هر کاری بر می آمد: آشپزی و تمیزکاری، تعمیر دوچرخه و راه رفتن روی شیروانی ها، و حتی مبارزه با قلدرها و نوشتن داستان های حیرت انگیز. آیا به نظرتان این شخص آشنا نیست؟ اگر کتابی درباره دختر شجاع و قوی و نترسی به نام پی پی جوراب بلند خوانده باشید، حتماً تعجب نمی کنید اگر بفهمید که آن کتاب بی نظیر را آسترید نوشته است.

برای خرید نسخه اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید :

کتاب Good Night Stories for Rebel Girls

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

النا فاویلی
فرانچسکا کاوالو

مترجم

امید سهرابی نیک
آرزو گودرزی

تعداد صفحات

200

ناشر

نشر نو

شابک

978-6008547945

وزن 200 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داستان های خوب برای دختران بلند پرواز”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.