عایشه بعد از پیغمبرAyeshe after the Prophet

  • تاریخ اسلام در طول دوران زندگی عایشه
  • اثر کورت فریشلر با ترجمه ذبیح الله منصوری
  • مربوط به تحقیقات ثابت در مورد عایشه (همسر پیامبر (ص))
۲۵۰,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالیAyeshe after the Prophet

معرفی کتاب عایشه بعد از پیغمبر:

کتاب عایشه بعد از پیغمبر تنها سرگذشت عایشه نیست. در واقع تاریخ اسلام در طول دوران زندگی عایشه است و در موارد مختلف از دعوت پیامبر گرفته تا جنگ های او و ابوبكر و عمر و عثمان و علی (ع) تا چگونه بخلافت رسیدنشان تا چگونگی مرگشان، همه و همه در این کتاب به شکلی درست بیان شده است.
مزیت این کتاب نسبت به کتابهای مشابه در این است که در آن از خرافات و معجزات ساختگی که به پیامبر (ص) و ائمه (ع) نسبت داده شده، خبری نیست! هرچه هست با عقل جور در می آید و قابل باور است. بسیاری از زوایای زندگی پیامبر و خلیفه ها به روشنی در این کتاب توضیح داده شده. خواندن این کتاب را به تمام افراد، چه مسلمان و چه طرفدار سایر ادیان و چه کسانی که دین ندارند نیز توصیه می شود.

کتاب عایشه بعد از پیغمبر که کورت فریشلر آن را از زبان ثابت بن ارطات، پلیس مخفی معاویه پسر ابوسفیان نگاشته‌، مربوط به تحقیقات «ثابت» در مورد عایشه (همسر محمد (ص) پسر عبدالله، پیامبر اسلام و دختر ابوبکر، اولین خلیفه بعد از درگذشت رسول خدا) می‌باشد. به طوری که از مطالب کتاب پیداست عایشه در تمام وقایع سیاسی بعد از درگذشت پیامبر اسلام، مستقیم و غیر مستقیم دست داشته‌ است.

برچسب:
مشخصات کلیAyeshe after the Prophet
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

کورت فریشلر

مترجم

دوره چاپ

بعد از انقلاب
قبل از انقلاب

ناشر

نگارستان کتاب

تعداد صفحات

462

شابک

9786001900761

وزن 900 گرم
نظرات کاربرانAyeshe after the Prophet

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عایشه بعد از پیغمبر”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.