تو

  • ترجمه فارسی کتاب You (تو)
  • اولین کتاب از مجموعه سه جلدی
  • سریالی پر بیینده ای با اقتباس از این مجموعه ساخته شده
  • این سریال از شبکه Netflix پخش می شود
  • این رمان به بیش از 20 زبان دنیا ترجمه شده است
۱۳۲,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

۱۳۲,۰۰۰ تومان

تو

۱۴۷,۰۰۰ تومان

اجساد پنهان

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۷۹,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب تو اثر کرولاین کپنس:

کتاب تو اثر کرولاین کپنس نویسنده آمریکایی است که نخستین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. و اولین کتاب از مجموعه سه جلدی کپنس می باشد. کپنس در رمان تو جستجویی وحشتناک در رابطه با میزان آسیب پذیری آدمها در مقابل تعقیب و دستکاری انجام داده است.

کتاب تو رمانی جذاب است که با شروع خواندنش فرصتی برای بستن پیدا نمی کنید و وقایع آن مدت ها در ذهن شما خواهد ماند. این کتاب را با آثار استفن کینگ و کتاب دختر گمشده مقایسه کرده اند. سریالی نیز با اقتباس از این مجموعه سه جلدی ساخته شده و که از شبکه Netflix پخش می شود…

برشی از متن کتاب:

گذشته از این ها، به جای اینکه خانه ات را پر از مردان بی لیاقت کنی، بیشتر به خودت می رسی، و من این را دوست دارم. تو پاسخی به تمام مقاله های مبتذل و تقلیل دهنده درمورد «فرهنگ اغفال مردان» هستی. کتاب تو اثر کرولاین کپنس

تو معیارهای خاصی داری و منتظر عشق واقعی هستی، و شرط می بندم وقتی داری درمورد مرد مورد نظرت درمورد من رویا پردازی می کنی، کلمه عشق واقعی را با حروف بزرگ می نویسی. همه می خواهند همه چیز را همین حالا به دست بیاورند، اما تو «با آن دست های کوچکت» می توانی صبر کنی.

برای مشاهده نسخه زبان اصلی بدون سانسور روی تصویر زیر کلیک کنید:

کتاب you

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

کرولاین کپنس

مترجم

فریبا محمدی

تعداد صفحات

368

ناشر

میلکان

شابک

9786222540166

وزن 400 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تو”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.