جنگجوی عشق

  • ترجمه عنوان اصلی کتاب Love Warrior
  • داستانی الهام بخش از گلنون دویل
  • جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
  • شجاعانه، حماسی و شگفت انگیز
  • منتخب باشگاه کتاب OPRAH’S در سال 2016
۷۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب جنگجوی عشق :

کتاب جنگجوی عشق گلنن دویل ملتن ، رمانی است جذاب و الهام بخش که موضوع اصلی آن چگونگی مبارزه انسان با مشکلات پیچیده است. گلنن دویل در این کتاب داستان زندگی خود ر اشرح داده و آنرا آنچنان واقعی ترسیم کرده مخاطب خود به حود رد حفره های عمیق زندگی او فرو می رود و وقتی به خودش می آید متوجه می شود که شاید این دردها، دردهای زندگی خودش هم می باشد. مواجه شدن با واقعیت های انکارنشدنی که همه انسان ها سعی می کنند آنها را انکار کنند. با خواندن رمان جنجگوی این عشق ممکن است از خودمان بپرسیم؛ من چقدر واقعی بوده ام؟

متن پشت جلد از متن کتاب جنگجوی عشق :

رنج ما را دو تکه می کند. وقتی کسی که رنج می­ کشد، می­ گوید: «خوبم…خوبم…» به این دلیل نیست که حالش خوب است. برای این است که خود درونش به خود بیرونش فرمان داده که واژه «خوبم» را به زبان بیاورد. او حتا گاهی اوقات اشتباهی می­ گوید: «خوبیم.» دیگران فکر می ­کنند که خودش و اطرافیانش را می ­گوید، و لی این­ طور نیست. او دو تکه ی خودش را می ­گوید: خود آسیب دیده و خود نماینده ­اش.

نماینده­ ای که برای مصرف عمومی مناسب است! رنج، یک زن را دو تکه می­ کند تا کسی را داشته باشد که برایش درد و دل کند، کسی که در دل تاریکی کنار او بنشیند، حتا وقتی دیگران- همگی- تنهایش بگذارند. من تنها نیستم. من به خودم آسیب رسانده ­ام. اما از طرفی هنوز نماینده­ ام را دارم. او ادامه خواهد داد.

شاید بتوانم برای همیشه خود آسیب دیده ­ی درونم را پنهان کنم و نماینده ­ام را به دنیای بیرون بفرستم. او می­ تواند لبخند بزند، دست تکان دهد، و کم نیاورد ؛ طوری که انگار هیچ اتفاق بدی نیفتاده. ما وقتی به خانه برسیم، می­ توانیم نفس بکشیم. ما در میان جمع، برای همیشه به وانمود کردن ادامه خواهیم داد.

کتاب جنگجوی عشق گلنن دویل ملتن ، ترجمه فارسی عنوان اصلی کتاب Love Warrior می باشد که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. برای مشاهده یا خرید نسخه زبان اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Love Warrior

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

گلنن دویل ملتن

ترجمه

سمانه پرهیزگاری

تعداد صفحات

240

ناشر
شابک

978-600-7845-96-7

وزن 250 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنگجوی عشق”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.