خشم و هیاهو

  • ترجمه فارسی عنوان اصلی The Sound and the Fury
  • بهترین و پرفروش ترین اثر ویلیام فاکنر
  • بهترین ترجمه فارسی توسط صالح حسینی
  • یکی از پیچیده ترین رمان های دوست داشتنی
  • ویراست شده توسط هوشنگ گلشیری
۲۸۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب خشم و هیاهو :

کتاب خشم و هیاهو نوشته ویلیام فاکنر آمریکایی است که برای نخسین بار در سال ۱۹۲۹ منتشر گردید. این رمان که برترین و پرفروش ترین اثر فاکنر لقب گرفته ترجمه عنوان اصلی کتاب The Sound and the Fury می باشد که توسط صالح حسینی به فارسی برگردان و در اختیار علاقه مندان آثار فاکنر قرار گرفته است. این رمان از سوی بیشتر مخاطبان، رمان بسیار پیچیده ای است که نیازمند سواد ادبی بالایی است.

خلاصه داستان رمان خشم و هیاهو :

داستان در مورد سرگذشت اعضای خانواده کامپسون است. آقای کامپسون مزرعه دار بزرگی و به نوعی پیرو مکتب نیهیلیست می باشد و کارولین همسر وی فقط به پسر کوچک شان علاقه مند است. این خانواده دارای چهار فرزند به نام های کونتین، بنجامین، جاسن و کدی است. کونتین، پسری باهوش و حساس و در عین حال شیفته مرگ است. بنجامین، پسری عقب افتاده و در عین حال لال است. جاسن، پسری اقتصادی و خودخواه است. کدی هم تنها دختر خانواده می باشد که به گفته ویلیام فاکنر قهرمان اصلی کتاب خشم و هیاهو است و قبل از ازدواج کردن، باردار می شود!

فصل اول رمان، از زبان بنجامین روایت می شود و از آن جایی که بنجامین عقب افتاده ذهنی است قادر به یادآوری مطالب به طور صحیح نیست. او دائما در زمان رفت و آمد دارد و هر بار قسمتی از یک ماجرا را به یاد می آورد. فصل دوم از زبان کونتین روایت می شود که از فصل اول هم پیچیده تر است. کونتین ذهنی آشفته و افسرده دارد و گاه حتی جملات را نصفه کاره رها می کند. فصل سوم از زبان جاسن است که روایتی مستقیم و ساده دارد و فصل چهارم رمان هم از زبان راوینقل می شود و در انتهای داستان نیز اصل و نسب و عاقبت خانواده کامپسون ذکر می شود.

برشی از کتاب :

به نظر من پول ارزشی ندارد، ارزشش به چه جور خرج کردنش است. مال هیچ کس نیست، پس این چه کاری است که آدم بخواهد آن را جمع کند. همینجا کسی هست که با فروختن خنزر پنزر به کاکا سیاه ها پول کلانی بهم زده، توی اتاقی قد یک خوکدانی زندگی می کند. پنج شش سال پیش مریض شد. طوری وحشت برش داشت که عضو کلیسا شد و یک مبلّغ مذهبی چینی را از قرار سالی پنج هزار دلار برای خود خرید، اغلب فکر می‌کنم اگر او بمیرد و متوجه بشود بهشت مهشتی در کار نیست چقدر کفری می شود. بهتر است همین حالا بمیرد و پول را هدر ندهد.

برای مشاهده یا خرید نسخه اصلی زبان انگلیسی کتاب خشم و هیاهو روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Sound and the Fury

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

ویلیام فاکنر

ترجمه

صالح حسینی

تعداد صفحات

432 صفحه

ناشر

نیلوفر

شابک

978-964-448-062-1

وزن 450 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خشم و هیاهو”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.