در جستجوی آلاسکا

  • ترجمه فارسی کتاب Looking for Alaska
  • نخستین اثر رسمی جان گرین
  •  برنده جایزه مایکل ال. پرینتز
  •  از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز
  • مورد تقدیر بسیاری از نویسندگان جهان
۱۳۹,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب در جستجوی آلاسکا:

جان گرین در نخستین کتاب خود یعنی کتاب در جستجوی آلاسکا، توانسته است لذت و درد زنده بودن و عاشقی را ب زیبایی به تصویر بکشد و به همین دلیل مورد تقدیر قرار گرفته است. این رمان با داستان عمیق، طنز آمیز و حزن انگیزش همیشه همراه شما خواهد بود.

رمان در جستجوی آلاسکا نوشته جان گرین ترجمه عنوان اصلی کتاب Looking for Alaska می باشد که توسط فاطمه جابیک به فارسی ترجمه و در اختیار علاقه مندان آثار جان گرین قرار گرفته است.

خلاصه داستان رمان در جستجوی آلاسکا:

مایلز به دنیای گاهاً دیوانه وار و پرماجرای مدرسه ی شبانه روزی کالور کریک قدم می گذارد و زندگی اش کاملاً با گذشته متفاوت می شود،  آلاسکا خودش به تنهایی یک ماجراجویی بزرگ به حساب می آید. این دختر، مایلز را به جهان خود می کشاند و قلب او را می رباید…

اما اتفاقی به وقوع می پیوندد که همه چیز را کاملاً دگرگون می کند. مایلز هالتر زندگی بی ماجرایی را از سر می گذراند. همه زندگی مایلز بدون اتفاق خاصی سپری شده و علاقه شدیدش به آخرین سخنان چهره های برجسته، فقط و فقط او را نسبت به تجربه کردن ماجراجویی، مشتاق تر کرده است.

تا اینکه او با آلاسکا یانگ ملاقات می کند. آلاسکا دختری زیبا و باهوش است که بی شک ذهن پیچیده و ماجراجویی دارد. مایلز به دنیای تقریبا دیوانه وار مدرسه شبانه روزی کالور کریک قدم می گذارد و زندگی متفاوتی را نسبت به گذشته تجربه می کند.

آلاسکا، مایلز را به دنیای بی پروایی های خودش می کشاند و قلبش را برای همیشه می رباید. برای مایلز دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد. قسمتی از متن کتاب :

«تنها راه خروج از هزارتوی رنج، بخشیدن است.»

برای مشاهده یا تهیه نسخه زبان انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Looking for Alaska

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

جان گرین

مترجم

فاطمه جابیک

تعداد صفحات

256

شابک

9786008812531

وزن 250 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در جستجوی آلاسکا”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.