شپش پالاس

  • رمان شپش پالاس نوشته الیف شافاک
  • نویسنده کتاب پرفروش ملت عشق
  • نامزد جایزه بهترین رمان خارجی Independent
  •  رمانی تکان دهنده و بسیار جذاب
۱۹۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

درباره کتاب شپش پالاس نوشته الیف شافاک :

الیف شافاک نویسنده ترک تبار در استراسبورگ به دنیا آمد. کودکی و جوانی اش را در آنکارا، مادرید، عمان، کلن، استانبول، بوستون، میشیگان و آریزونا گذراند. در رشته روابط بین الملل دانشکده فنی خاورمیانه فارغ التحصیل شد. فوق لیسانس خود را در رشته مطالعات زنان همان دانشگاه و دکترایش را در حوزه علوم سیاسی خواند. شافاک در خصوص فکر اولیه نوشتن کتاب شپش پالاس می گوید :

« می دانید چه شد نوشتن این رمان را شروع کردم؟ روزی از روزها که نزدیکی های میدان تاکسیم قدم می زدم، نوشته ای به رنگ سفید دیدم که کنار چشمه ای تاریخی حک شده بود؛ در این مکان درویشی آرمیده است. آشغال نریزید وگرنه به زمین گرم می خورید… شاید ده بیست دقیقه همان جا ایستادم. به این فکر افتادم چطور شده این را نوشته اند، خیال بافتم و رمان در ذهنم آغاز شد.» از رمانی که نطفه اش با آشغال بسته شده، چه انتظاری می توان داشت؟

خلاصه داستان رمان :

این رمان به گروهی از افرادی می پردازد که در یک ساختمان زندگی می کنند و همگی با هم، درگیر مسئله ای اسرارآمیز شده اند.

بونبون، روزگاری عمارتی باشکوه در استانبول بود اما اکنون به ویرانه ای تبدیل شده که خانه ده شخصیت بسیار متفاوت و خانواده های شان است : افرادی چون معلمی دائم الخمر و علاقه مند به فلسفه، زنی مبتلا به وسواس پاکیزگی و دخترش، یک یهودی که به دنبال عشق واقعی است و بانویی زیبا و ساده دل که گذشته اش، هنوز هم او را رها نکرده است. زمانی که آشغال های عمارت بونبون دزدیده می شوند، مجموعه ای از اتفاقاتی اسرارآمیز به وقوع می پیوندد که همه را برای یافتن حقیقت به تکاپو وامی دارد. کتاب شپش پالاس ترجمه عنوان اصلی کتاب The Flea Palace می باشد.

برای مشاهده یا خرید نسخه اصلی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Flea Palace

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

الیف شافاک

مترجم

تهمینه زاردشت

تعداد صفحات

500

ناشر
شابک

978-964-191-283-5

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شپش پالاس”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.