غبرستان حیوانات خانگیPet Sematary

  • ترجمه فارسی کتاب Pet Sematary
  • نوشته استفن کینگ نویسنده بهترین آثار جنایی تخیلی جهان
  • نامزد دریافت بهترین رمان تخیلی جهان 1984
  • تا کنون دو فیلم با اقتباس از این کتاب ساخته شده است
۱۹۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالیPet Sematary

کتاب غبرستان حیوانات خانگی:

کتاب غربستان حیوانات خانگی (به انگلیسی : Pet Sematary) رمانی ترسناک و مهیج نوشته استفن کینگ است. این کتاب در سال ۱۹۸۴ نامزد دریافت بهترین رمان تخیلی جهان شد و بعدها، دو فیلم با اقتباس از این کتاب ساخته شد. این رمان بدون شک یکی از برترین و ترسناک ترین رمان های استفن کینگ است که با کتاب درخشان رقابت می کند.

خلاصه داستان :

دکتر لوئیس کرید به همراه خانواده‌ به خانه‌ ای خارج از شهر نقل مکان می کند. در همسایگی این خانه، جود کرندال زندگی می کند که رابطه‌ ی دوستانه و نزدیکی با لوئیس برقرار می‌کند.

کمی دورتر از این خانه، قبرستانی وجود دارد که نام آن، به دلیل اشتباه املایی بچه‌ ها، «غبرستان حیوانات خانگی» گذاشته شده است. بچه‌ های آن منطقه حیوانات خانگی شان را در این قبرستان دفن می‌کنند. کتاب غربستان حیوانات خانگی

در روز جشن شکرگزاری، زمانی‌که خانواده‌ ی لوئیس در شیکاگو هستند، گربه‌ ی آیلی، دختر لوئیس در جاده‌ کنار خانه تصادف می کند. جود، لوئیس را همراه با خود به قبرستانی عجیب در پشت «غبرستان حیوانات خانگی» می برد تا گربه را در آنجا دفن کنند. روز بعد، گربه به خانه باز می‌گردد… زنده است اما انگار چیزی مرده درونش وجود دارد…

برای خرید یا مشاهده نسخه انگلیسی کتاب غربستان حیوانات خانگی روی تصویر زیر کلیک کنید:

کتاب Pet Sematary

برچسب:
مشخصات کلیPet Sematary
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

استفن کینگ

مترجم

افسانه محمدی شاهرخ (قطره)
امیرحسین قاضی (آذرباد)

تعداد صفحات

562 صفحه (قطره)
375 صفحه (آذرباد)

شابک

9786001193477

وزن 600 گرم
نظرات کاربرانPet Sematary

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غبرستان حیوانات خانگی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.