تاریخ هجده ساله آذربایجان

برند نگاه شناسه محصول: 122010 دسته: , ,
  • وقایع بعد از پیروزی مشروطه تا پایان قیام شیخ محمد خیابانی
  • ادامه کتاب تاریخ مشروطیت احمد کسروی
  • از مراجع معتبر و مستند تاریخ مشروطیت
۴۵۵,۰۰۰ تومان
قیمت اصلی ۷۹۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۷۵۰,۰۰۰ تومان است.

تاریخ مشروطه ایران

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۱,۲۰۵,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان :

کتاب تاریخ هجده ساله آذربایجان در واقع بازمانده کتاب تاریخ مشروطه ایران است که به صورت مستقل هم می شود مطالعه کرد. این کتاب از چهار بخش ۸۴ گفتار تشکیل شده که به رویدادهای آذربایجان در دوران مشروطه می پردازد. ارزشمندی دو کتاب تاریخ مشروطه و تاریخ هیجده ساله آذربایجان تالیف احمد کسروی اتکا بر اسناد و داده های واقعی و محکم می باشد. انقلاب مشروطه کم یا بیش انقلابی از نوع انقلابات بورژوایی بود که ۱۰۰ سال پیش از آن در غرب رخ داده بود و هدف آن نابودی استبداد شاه و درباریان و استقرار قانون بود.

عمده ترین نیروهای مشروطه خواه را بازاری ها، پیشه وران و تهی دستان شهری و روحانیان وابسته به آنان تشکیل می دادند. احمد کسروی روابط درونی و مبارزه طبقات مزبور با یکدیگر را به خوبی درک کرده آنها را نه به عنوان امری جامد یا ساکن بلکه به مثابه فرآیندی تاریخی در پیدایش، رشد و تکامل شان در نظر می گیرد.

کسروی خصوصیات انقلاب مشروطه و جزر و مدهای آن، روحانیت خوب و بد ملت و جنبه های مثبت و منفی رهبران آن را در دوران های مختلف با صداقت و درستی تشریح و توصیف نموده است.

فهرست کتاب :

برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید…

فهرست کتاب تاریخ هیجده ساله آذربایجان

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسنده

احمد کسروی

تعداد صفحات

744

ناشر

نگاه

شابک

978-964-351-137-1

وزن 2000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاریخ هجده ساله آذربایجان”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.