ایران سرای کهن : به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی

  • با طراحی زیبا به صورت نفیس
  • مناسب هدیه برای مهمانان انگلیسی و آلمانی زبان
  • 336 صفحه با کاغذ گلاسه 80 گرم تمام رنگی
  • شامل توضیحات و تصاویر زیبا از ایران
۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب ایران سرای کهن :

کتاب ایران سرای کهن به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی کتاب نفیسی است که به صورت سه زبانه منتشر شده است و گزینه بسیار مناسبی برای هدیه به انگلیسی و آلمانی زبانها می باشد. ترجمه آلمانی کتاب توسط لیلیان مهرائی و تدوین و ترجمه انگلیسی کتاب توسط فرامرز غنی صورت گرفته است. کار عکاسی کتاب را نیز افشین بختیار انجام داده است.

ایران در نظر مردم فاضل کشورهای سراسر جهان چه در غرب و چه در شرق، دارای جذابیت خاصی بوده و به عناوین سرزمین شعر و غزل، گل و بلبل، آتش جاویدان، دانشمندان مشرق زمین، سرزمین امپراتوری های باشکوه هخامنشیان و ساسانیان سرزمین زرتشت، کوروش، داریوش، اردشیر، سرزمین سوارکاران، کمانداران و جنجگویان، سرزمین رستم و سهراب، فردوسی، سعدی، حافظ و خیام شهره است. ایران سرزمین مذاهب و آیین های بزرگی از جمله آیین زرتشت، میترا، مانی، مزدک، صوفی و شیعه اسلام نیز می باشد.

اقوام آریایی پس از مهاجرت به قسمت مرتفع فلات واقع در جنوب دریای خزر، آنرا ایران نام نهادند که طبق نوشته های باستانی اوستا به معنی سرزمین آریایی ها می باشد. پارس ها از دیگر اقوام آریایی بودند که در جنوب این منطقه سکنی گزیده و آنرا «پارسه» نامیدند. پارسه که ویرانه های باشکوه امپراتوری هخامنشی را در بر دارد، امروزه در استان فارس قرار گرفته است. فارسی زبان رسمی ایران همان زبان باستانی پارسه می باشد. در کتاب ایران سرای کهن با مشخصات جغرافیایی، دریاها و دریاچه ها، رودخانه ها، آب و هوا، ساکنین ایران و ادبیات ایران آشنا می شوید.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

سلفون
قاب کشویی
گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رحلی

سایر مشخصات
مترجمین

تدوین و ترجمه انگلیسی : فرامرز غنی
زبان آلمانی : لیلیان مهرائی

عکاس

افشین بختیار

تعداد صفحات

366

نوع کاغذ

گلاسه تمام رنگی

ناشر

فرهنگسرای میردشتی

شابک

978-964-7141-04-8

وزن 3500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ایران سرای کهن : به زبانهای فارسی، انگلیسی، آلمانی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.