3%

کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید

  • کتاب مقدس عهدین به اعتقادات یهودیان و مسیحیان اشاره دارد
  • عهد عتیق نامی است که مسیحیان دربرابر عهد جدید به این کتاب داده‌اند
  • عهد جدید بخشی از کتاب مقدس است که به مسیحیان مربوط می شود
  • عهد جدید خود مشتمل بر بیست و هفت قسم است

 

قیمت اصلی ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید :

کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید ، عنوان مجموعه ای است از نوشته های کوچک و بزرگ است که همه مسیحیان و بخشی از یهودیان آنها را کتاب آسمانی و الهی خود می دانند. عنوان معروف این مجموعه در زبان انگلیسی و بیشتر زبان های اروپایی Bible و یا کلمه های مترادف آن است که از کلمه یونانی Biblia، به معنای «کتاب ها» استخراج شده است. در زبان فارسی و عربی عنوان کتاب عهدین نیز برای این اثر به کار می رود. کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید به اعتقاد مسیحیان اشاره دارد که می گویند خدا دو عهد و پیمان با انسان بسته است :

عهد عتیق : که در آن خدا از انسان پیمان گرفته است که بر شریعت الهی گردن نهد و آن را انجام دهد. این عهد و پیمان ـ که نماد آن ختنه کردن است ـ ابتدا با حضرت ابراهیم (ع) بسته شده و سپس در زمان حضرت موسی (ع) تجدید و تحکیم شده است.

عهد جدید : با ظهور حضرت عیسی (ع) دوران این عهد و پیمان پایان یافته و خدا عهد دیگری با انسان بسته است که عهد جدید نام دارد و آن پیمان بر سر محبت خدا و عیسی مسیح است. مسیحیان بر اساس این بخش بندی، کتاب های مربوط به دوره اول را عهد قدیم و کتاب های مربوط به دوره دوم را عهد جدید می خوانند و هر دو قسمت را مقدس و معتبر می شمارند.

بنابراین نامگذاری به عهد قدیم و جدید مربوط به مسیحیت است. اما یهودیان معتقدند که خدا تنها یک پیمان با انسان بسته و آن همان پیمان شریعت است. بر این اساس آنان تنها بخش قدیم را قبول دارند. بخش عهد عتیق با شرح چگونگی خلقت جهان و نوع بشر شروع می‌شود و پس از چند بخش که حاوی توضیحات کلی درمورد زندگی پیامبران پس از ابراهیم است، کتاب تورات و سپس کتب پیامبران پس از موسی را شامل می شود.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
نویسندگان

ویلیام گلن
هنری مرتن

ترجمه

فاضل خان همدانی

تعداد صفحات

2200

ناشر

اساطیر

شابک

978-600-6043-76-0

وزن 5000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب مقدس عهد عتیق و عهد جدید”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.