3%

سه دختر حوا

  • اثر دیگری از الیف شفاک نویسنده کتاب ملت عشق
  • داستان سه دختر از ایران، آمریکا و ترکیه با عقاید مختلف
  • از پرفروش ترین ها در ایران با بیش از 20 مرتبه تجدید چاپ
  • ترجمه مریم طباطبائیها
قیمت اصلی ۲۸۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۸۰,۰۰۰ تومان است.
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب سه دختر حوا اثر الیف شافاک :

کتاب سه دختر حوا همانطور که از نامش پیداست روایتگر داستان سه دختر با نام های پری از ترکیه، مونا از آمریکا و شیرین از ایران با ویژگی های منحصر به فرد است. دختری مومن، دختر گناهکار و دختری سر در گم که همگی به جذابیت های داستان افزوده اند. مضمون داستان، اجتماعی و سیاسی است و به بسیاری از مسائل روز نظیر هویت زنان در جامعه و سیاست  و حتی مذهب پرداخته است. پری نقش اصلی و محوری داستان را بر عهده دارد که میان جدال باورها و اعتقادات خود با عشق قرار گرفته و نمی‌داند چطور راه درست را انتخاب کند.

کتاب سه دختر حوا در زمان حال می‌گذرد و به نوعی بیان‌گر چالش های زنان و دختران شرقی امروزی است. داستان زندگی زنی که میان عشق و باورهایش قرار گرفته، باورهایی که نمی داند کدامشان درست و کدامشان غلط است. جستجوی او برای درک مفهوم زندگی و عشق او را به ورطه های تازه و ماجراهای گوناگون می کشاند.

الیف شافاک، نویسنده مشهور و جسور ترک، این روزها نامی آشنا برای مخاطبان ادبیات در سراسر دنیا است. کارهای او به زبان های مختلف ترجمه می شوند و در صدر پرفروش های بازار کتاب در اروپا، آمریکا و دیگر نقاط جهان قرار دارند. از جمله، کتاب ملت عشق او در ایران هم با استقبال شگفت انگیزی مواجه شد و کمتر کتاب دوستی است که آن را نخوانده باشد.

این نویسنده چیره دست، در کنار اورهان پاموک، نقش به سزایی در شناساندن ادبیات ترکیه به مخاطبان جهانی داشته و جوایز متعددی را هم دریافت کرده است.

برش هایی از متن کتاب :

او تمام احساساتش را با یک خمیر چسبناک قاطی کرد و در خیالش آن را روی خدا ریخت. بفرمایید، پخت! در تنور ذهنش، به آرامی پف کرد، وسطش ترک خورد و گوشه هایش سوخت. زمانی که دوستانش به راحتی و سبکی بادبادک هایی بودند که هوا می کردند… نازپری نلبنتگلو، کودکی به شدت احساساتی و درون گرا، سخت به دنبال خدا بود.

برای پری همیشه عجیب بود که در ترکیه آدم های زیادی بدون اینکه عربی بدانند، به آن‌ زبان دعا می‌خوانند و تمام ادعیه را هم از بر می کردند. اما پری کلمات را دوست داشت، روی آنها تأمل می کرد و از میان دعاها، فقط آن‌ چندتایی را حفظ کرده بود که به آنها باور داشت.

پری در دانشگاه آکسفورد و در میان دریای دانش بود، اما اصلی ترین فکری که مدام در ذهنش موج می‌زد، «خداوند» بود. فکر نمی کرد بتواند این وضعیت را برای هیچ کسی توضیح بدهد؛ چون او نه آدمی دین‌دار بود و نه معنویاتش قوی بودند. او فقط کنجکاو بود و خداوند معمایی عجیب بود که هم درباره اش می‌دانست و هم نمی‌دانست …

کتاب سه دختر حوا ترجمه فارسی عنوان اصلی Three Daughters of Eve می باشد که نخستین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. برای تهیه نسخه اصلی روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب Three Daughters of Eve

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

الیف شافاک

ترجمه

مریم طباطبائیها

تعداد صفحات

446

شابک

978-600-7141-86-1‬

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه دختر حوا”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.