مدار صفر درجه (۳جلدی)

  • رمان مدار صفر درجه (دوره 3 جلدی)
  • جزو پرفروش ترین آثار احمد محمود
  • داستان در سال های انقلاب و در اهواز رخ می دهد
  • رمانی دلپذیر که در یاد شما جاودانه خواهد شد
۹۰۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

خلاصه کتاب مدار صفر درجه (۳ جلدی):

کتاب مدار صفر درجه در رابطه با وقایع انقلاب ۱۳۵۷ است که در اهواز اتفاق می افتد. رمان مدار صفر درجه احمد محمود یک مجموعه ۳ جلدی پرفروش است. در این اثر درخشان هنری به بازنگری و روایت رویدادهای سال‌های ۱۳۳۲ الی ۱۳۵۷ ، آن‌ سان عمیق نگریسته شده، گویی با افراد زنده ای ورای صفحات کتاب رو در رو هستیم که در پیرامون مان هرگاه دقیق شویم حضورشان کاملاً برای مان ملموس است.

استخوان بندی رئالیسمی که احمد محمود در این رمان آنرا پی می ریزد بر خلاف آثار چند دهه پیش نویسندگانی که رئالیسم آنها تک خطی و یک بعدی می بود، چند وجهی و در  ابعاد مختلف هنری پی ریزی و شکل گیری شده که بسی کار پر ارج و ستودنی است و دقیقا حسن کار در اینجاست. ما به همین خاطر با یک رمان خوب و به یاد ماندنی و اثری دلنشین که سالیان درازی در بین ما خواهد ماند رو به روییم.

خلاصه رمان:

این رمان در رابطه با وقایع انقلاب ۱۳۵۷ است که اتفاقات رمان در شهر اهواز اتفاق می افتد. شخصیت اصلی پسری به نام باران است. داستان در یک خانواده فقیر جریان پیدا می کند. پدر باران فوت کرده و او به ناچار شاگرد یک آرایشگاه مردانه شده است.

بلقیس ، خواهر باران و شوهرش نوذر با آنها زندگی می کنند. آنها از نعمت بچه دار بودن محروم هستند. برزو، برادرش هم برای یک درجه دار ارتشی کار می کند و سال ها است به خانواده پشت کرده است… جلد اول کتاب مدار صفر درجه به روند بزرگ شدن و شکل گیری شخصیت باران در خانواده فقیرش و اعتصابات ۵۷ می پردازد. رمان مدار صفر درجه احمد محمود

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

احمد محمود

تعداد صفحات

1782

ناشر

معین

شابک

978-965-1125-29-4

وزن 2000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مدار صفر درجه (۳جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.