ساناز سانیا دایره المعارف آشپزی ایرانی (دو جلدی)

  • آموزش آشپزی ایرانی تمام رنگی در دو جلد نفیس
  • حاوی 642 دستور غذایی سنتی ایرانی
  • حاصل 40 سال تجربه ساناز مینایی
  • دستور تهیه 700 خوراک اصیل از شمال تا جنوب
  • و از شرق تا غرب و از هر قوم و قبیله سراسر ایران
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب آشپزی ایرانی ساناز سانیا (دو جلدی) :

کتاب ساناز سانیا ؛ دایره المعارف آشپزی ایرانی که با عنوان کتاب آشپزی ایرانی ساناز سانیا نیز از آن نام برده می شود حاصل ۴۰ سال تجربه ساناز مینایی در حوزه آشپزی است. این مجموعه در دو جلد با کیفیت چاپ عالی و کاغذ گلاسه براق و کاملا رنگی ارایه شده و علاوه بر محتوای غنی تمام دستورات علاوه بر آموزش جز به جز حاوی عکس است . آشپزی به روایت ۴۰ سال تجربه ساناز مینایی با تمرکز روی اصول صحیح پخت، ایجاد طعم های منحصر به فرد و آموزش دقیق بر پایه راز و رمزهای آشپزی که آشپزی شما را منحصر به فرد می‌کند. با این کتاب به سفره های سراسر ایران سفر می‌کنیم و دستور تهیه ۷۰۰ خوراک اصیل از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب و از هر قوم و قبیله ای را می‌آموزیم.

کتاب ساناز سانیا ؛ دایره المعارف آشپزی ایرانی ، دو جلدی و حاوی ۶۴۲ دستور غذایی سنتی ایرانی از پلوها و خورش ها گرفته تا کباب و دلمه و کوفته و … همچنین طرز تهیه انواع و اقسام ترشی، شور، مربا، صبحانه، مارمالاد، کوکو، کتلت، چاشنی و نوشیدنی است. آموزش تصویری مرحله به مرحله بر روی سی دی و در تمام دستورات غذایی کتاب آشپزی ایرانی ساناز سانیا متمرکز بر اصول صحیح پخت و ایجاد طعم های منحصر به فرد است این بخش که باعث می شود دستپخت شما متفاوت باشد. و دیگر مزیت کتاب این است که هر دستوری که سایر اقوام با شیوه های مختلف درست می کنند نیز جمع آوری شده و کتاب ها علاوه بر محتوای غنی چاپ بسیار نفیسی دارند و تمام دستورات علاوه بر آموزش جز به جز حاوی عکس است.

درباره موسسه ساناز سانیا :

موسسه ساناز و سانیا در نخستین اقدام و با مدیریت تخصصی توسط ساناز مینایی، در سال ۱۳۶۲ نخستین آموزشگاه تخصصی آشپزی و شیرینی پزی کشور را بنیانگذاری نمود. این موسسه در اولین اقدام ، با انتشار انواع کتاب های معتبر میوه آرایی، دکور غذا و سایر اقدام های فرهنگ سازی به نحوی جذاب، موج فرهنگی مثبتی از اهمیت آموزش تخصصی برای بسیاری از هنرجویان و مدیران ممتاز پیشه آشپزی و شیرینی پزی ایجاد کرد.

.

ساناز سانیا ؛ دایره المعارف آشپزی ایرانی

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

رحلی

سایر مشخصات
نویسندگان

ساناز مینایی
ساناز شریفی
سانیا شریفی

تعداد صفحات

جلد اول : 300 صفحه
جلد دوم : 562 صفحه

ناشر

ساناز سانیا

شابک

978-964-7663-17-5

وزن 3000 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساناز سانیا دایره المعارف آشپزی ایرانی (دو جلدی)”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.