سرگذشت ندیمه

برند ققنوس شناسه محصول: 112082 دسته: , ,
  • ترجمه عنوان اصلی کتاب The Handmaid’s Tale
  • نوشته مارگارت آتوود
  • برنده جایزه آرتور سی کلارک 1987
  • سریالی نیز با همین عنوان از کانال Hulu در حال پخش است
  • تا این کتاب مجاز است، بخوانیدش…
۲۱۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

۲۱۰,۰۰۰ تومان

سرگذشت ندیمه

۱۸۰,۰۰۰ تومان

وصیت ها

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۳۹۰,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب سرگذشت ندیمه :

کتاب سرگذشته ندیمه (به انگلیسی : The Handmaid’s Tale) رمانی نوشته مارگارت آتوود است. آفرد ندیمه ای در حکومت تئوکراتیک‌ جلید (از کشور جمهوری گیلیاد) است. او اجازه دارد روزی یک بار برای خرید در بازار از خانه فرمانده و همسرش خارج شود، بازاری که در آن تصاویر جای کلمات را گرفته اند، زیرا زنان دیگر حق خواندن ندارند، ندیمه ماهی یک بار به بستر می رود و دعا می کند که از فرمانده آبستن شود، چون در عصری که زاد و ولد کاهش پیدا کرده، ارزش افراد و سایر ندیمه ها تنها به بارآوری رَحِم آنهاست. خرید کتاب سرگذشت ندیمه

آفرد سالهای پیش را به خاطر دارد، روزگاری که با همسرش، لوک، زندگی می کرد و با او نرد عشق می باخت؛ ایامی که با دخترش بازی و از او مراقبت می کرد؛ آن روزها که شغلی داشت و درآمدی، و از حق آموختن بهره مند بود. ولی حالا همه چیز بر باد رفته… کتاب سرگذشت ندیمه رمانی است آمیخته به طنز، هراس و هشدار که آمیزش تیره و تار سیاست و روابط زن و مرد به طرزی هنرمندانه پرده بر می دارد. رمان اتوود به لحاظ تخیل آینده نگرش، از جهاتی، ۱۹۸۴ اورول را به خاطر می آورد.

خلاصه داستان :

در اوایل قرن بیستم میلادی، در پی یک سری تغییرات ساختاری، یک حکومت با بنیان مذهبی به نام گیلیاد پایه‌ گذاری می شود که آزادی‌ های فردی و اجتماعی را به شدت محدود می‌ کند. این محدودیت‌ ها زنان را بیشتر از سایر اقشار جامعه تحت‌ تأثیر قرار می دهد.

زنانی که توانایی باروری دارند به عنوان ندیمه به خدمت سران حکومتی و مقامات بالای حزب در می‌ آیند تا برای آنها فرزندانی بیاورند که البته پس از آن حقی حتی برای تربیت یا پرورش آنها ندارند. داستان، روایت زندگی آفرد، یکی از همین ندیمه‌ ها می باشد که به خدمت یکی از فرماندهان رده بالای حزب درآمده است. او در کتاب سرگذشت ندیمه ، سختی‌ ها و مشکلات زندگی در گیلیاد را روایت می کند. خرید کتاب سرگذشت ندیمه

برشی از کتاب سرگذشت ندیمه :

نگرانیشان از بابت فرار ما نیست. نمی‌توانیم زیاد دور شویم. نگران اوج گرفتن خیالمان هستند. نگران راه‌ هایی که فقط در درون آدم باز می‌شوند و به انسان روحیه و برتری می‌دهند.

برای مشاهده یا خرید نسخه زبان انگلیسی کتاب (بدون سانسور) روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب The Handmaids Tale

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

مارگارت آتوود

ترجمه توسط

سهیل سمی

تعداد صفحات

464

ناشر

ققنوس

شابک

978-964-311-419-0

وزن 500 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرگذشت ندیمه”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.