شبانه هاNocturnes

برند چشمه شناسه محصول: 112001 دسته: , ,
  • ترجمه فارسی کتاب Nocturnes
  • پنج داستان کوتاه موسیقی و شب
  • نوشته کازوئو ایشی گورو، برنده نوبل ادبیات 2017
  • مجموعه داستان کوتاه با محوریت موسیقی و خنیاگری
۱۲۰,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالیNocturnes

معرفی کتاب شبانه ها:

کتاب شبانه ها؛ پنج داستان موسیقی و شب، نخستین مجموعه داستان های کوتاه از کازوئو ایشی گورو برنده نوبل ادبیات در سال ۲۰۱۷ است. این رمان ترجمه عنوان اصلی Nocturnes است که نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و بعدها توسط علیرضا کیوانی به فارسی برگردان شده است. ایشی گورو تلاش می کند با خلق شخصیت ها در قالب داستان کوتاه به طرح سوال بپردازد و در این راه به همان سیاق قبلی، دست از طنازی و شوخ طبعی هم بر نمی دارد. خرید کتاب شبانه ها نشر چشمه

او در این پنج داستان که جملگی با محوریت موسیقی و خنیاگری نوشته شده اند، به واکاوی روابط میان آدم ها می پردازد و به سادگی دو واژه «تجربه» و «شکست» را به دوئلی خواندنی دعوت می کند. طبق گفته برنارد شاو : «تجربه ، اسمی است که آدم روی شکست شان می گذارند.» به نظر این جمله حکیمانه ی برنارد شاو طناز، بستر اصلی داستان های این مجموعه متفاوت است.

متن پشت جلد کتاب:

زندگی برتر از آن است که فقط عاشق یک نفر باشی. تو از اینجا بیرون می روی استیو. آدمی مثل تو آدم معروف شدن نیست. مرا ببین. وقتی این باند پیچی برداشته شود واقعا همان طور که بیست سالم بود به نظر می رسم؟ نمی دانم.

از آخرین طلاقم خیلی گذشته. اما در هر صورت می خواهم از این جا بروم بیرون و روز از نو – آمد بالای سرم و زد به شانه ام؛ «هی، تو فقط خسته ای. بعد از کمی استراحت خیلی بهتر می شوی. گوش کن. بوریس بهترین است. هر دو ما را رو به راه می کند. حالا میبینی.» خرید کتاب شبانه ها نشر چشمه

برچسب:
مشخصات کلیNocturnes
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

مترجم

تعداد صفحات

224

ناشر

چشمه

سال انتشار

2009

شابک

9789643627331

وزن 200 گرم
نظرات کاربرانNocturnes

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شبانه ها”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.