فکر نکن تنهایی

  • اثر منتشر شده الیف شافاک در سال 2018
  • ترجمه فارسی عنوان اصلی Sanma ki Yalnızsın
  • شامل یادداشت هایی با بن مایه اجتماعی و ادبی
  • اثر دیگری از نویسنده کتاب ملت عشق
۵۵,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب فکر نکن تنهایی :

کتاب فکر نکن تنهایی از آخرین کتاب های الیف شافاک است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. او در این کتاب به موضوع های مختلفی همچون ادبیات، هویت زن، مسایل اجتماعی و زندگی شخصی خود پرداخته است. این کتاب نگاه الیف شافاک به مقوله نوشتن و نویسندگی است و کمک می‌کند دغدغه‌ها و دنیایش را بهتر بشناسید. خرید کتاب فکر نکن تنهایی

از متن کتاب :

برای تو از کلمه ها قلعه ساختم؛ با خندق، بالکن و با بیرق بنفش. ورودی آن به شکل قلعه های عظیم، در یک اتاقش قلبم را رها کردم. بدون هیچ گونه مراسمی، بی خبر، بی تجمّل و بی توقع، خیلی آرام از دستم رهایش کردم، به امید این که، شاید اگر روزی پیدایش کردی خوشحال شوی.

برای تو از حرف ها پیچک بافتم؛ به این تصور که وقتی شب ها چشمانت را می بندی، و وقتی در آن لحظه ی بدشگون میان خواب و بیداری ایستادی، و وقتی در فضایی که اجِنّه مشورت می کنند تک و تنها ماندی، شاید با حس بویایی ات من را به یاد بیاوری.

برای تو از الفبا، خلعتی از مخمل ضخیم و حریرهای سرمه دوزی شده دوختم؛ که با عظمت بپوشی و سردت نشود. رویش را با حروف اول اسمت زر دوزی کردم، آرام از عمق، بدون اینکه که کسی متوجه بشود، مثل قسمی که فقط خدا می شنود. خرید کتاب فکر نکن تنهایی

برای تو از نقطه ها و ویرگول ها، گل، کوه، دشت و بلبل، و از نداها بام، ساختم. تک تک علایم را با دقّت به جادوی اسمت اضافه کردم. به خاطر این که دوست داشتن، یعنی یک زبان جدید، زبانی مختّص به دو نفر خلق کردن. به خاطر این که هر جا عشق باشد بدون شک کلام وجود دارد نه سکوت. جایی که حرف هست یک قطره غم وجود دارد نه شادی.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

الیف شافاک

مترجم

مینا منازاده

تعداد صفحات

296

ناشر
شابک

978-622-2461-91-1

وزن 350 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فکر نکن تنهایی”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.