همسر دوست داشتنی من

  • نسخه ترجمه فارسی کتاب My Lovely Wife
  • اولین رمان بلند سامانتا داونینگ
  • جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز 2019
  • اثری هیجان انگیز و معمایی
۱۶۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب همسر دوست داشتنی من :

کتاب همسر دوست داشتنی من (به فارسی: My Lovely Wife) نوشته سامانتا داونینگ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و در کمال ناباوری توانست لقب یکی از سریع ترین فروش های نیویورک تایمز را نصیب خود کند. در این کتاب حد و مرزهای داستان پر تعلیق و خانوادگی است و خشونت های پنهان را درهم می ریزد و خواننده در فضایی پر از سوءظن اما طنز آلود با رازهایی تکان دهنده روبرو می شود.

برشی از کتاب را بخوانید :

سر تکان می دهم و لبخند می زنم. او هم سر تکان می دهد و لبخند می زند. می فهمم ذهنش به هم ریخته است. ترجیح می دهد با من نماند. دلش می‌خواهد مردی پیدا کند که صدای خنده‌اش را بشنود و مجبور نباشد حرف هایش را تایپ کند. در همان حال وجدانش می گوید بین آدم ها فرق نگذار. دلش نمی خواهد زنی سطحی باشد و مردی را به خاطر “کر” بودن، پس بزند.

دلش نمی خواهد مثل خیلی های دیگر جواب رد به من بدهد یا دست‌ کم اینطور می اندیشد. مبارزه درونش مثل نمایشی سه پرده‌ای جلو چشمانم آشکار می شود و من پایانش را می دانم. اغلب اوقات می دانم. می ماند…

برای مشاهده یا خرید نسخه انگلیسی کتاب روی تصویر زیر کلیک کنید…

کتاب My Lovely Wife

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

سامانتا داونینگ

مترجم

سحر قدیمی

تعداد صفحات

500

ناشر
شابک

9786004054720

وزن 550 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “همسر دوست داشتنی من”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.