فرهنگ اصطلاحات و ضرب المثل های دنیا

  • بهترین فرهنگ اصطلاحات و ضرب المثل ها
  • شامل 4400 ضرب المثل از 87 کشور جهان
  • همراه با معانی، معادل و راهنما بر اساس حروف الفبا
  • از جمله کتابهای نایاب (فقط یک جلد موجود است)
قیمت اصلی ۴۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۵,۰۰۰ تومان است.

در انبار موجود نمی باشد

نقد و بررسی اجمالی

فرهنگ اصطلاحات و ضرب المثل های دنیا :

ضرب المثل و اصطلاحات، قدر مسلم جزو لاینفک هر زبان و فرهنگی است و هر کس که خواهان فراگیری زبان باشد، ناگریز از آموختن آنها نیز هست. ضرب المثل منعکس کننده حکمت و اخلاق یک ملت استکه در طی قرون و اعصار به وجود آمده و حوادث و عوامل درونی و تاریخی در آن نفوذ داشته و گنجینه ای است که در سالهای دراز، تجربیات و حکمت یک قوم را در خود جمع نموده و از راه همین ضرب المثل ها می توان به سجایای اخلاقی و سوابق تاریخی اقوام پی برد.  از آنجایی که ضرب المثل ها کوتاه و به یاد ماندنی هستند، حتی کم سواد ترین افراد نیز صدها مثل در حافظه خود جای داده اند که باید از افکارشان استفاده کرد و آنها را به روی کاغذ آورد تا این مکتوب در اختیار همگان قرار بگیرد. کتاب فرهنگ اصطلاحات و ضرب المثل های دنیا از این دست کتاب هاست که ۴۴۰۰ مثل از ۸۷ کشور را در خود جای داده است.

ماهیت ضرب المثل چیست ؟

ضرب المثل در اصل شعبه ای از فولکلور است و چیزی است که اغلب در زندگی روزمره بکار می رود و مبین استمرار تجربیات بشر برای نسل های آینده است. ضرب المثل ابتدا جنبه مادی زندگی را در بر می گرفت، سپس به جنبه های مجرد وجود روی آورد و مسایل مادی به فلسفی و از بیان حقایق به سعی و بیان ناشناخته، یا چیزی غیر قابل باور و اغلب ترسناک، و اکنون تصویری از توسعه و پیشرفت زندگی و افکار بشری را ارایه می دهد. مجموعه فرهنگ و اصطلاحات ضرب المثل های دنیا که در رابطه با ملل تدوین شده است مختصر و ناچیز و همانند قطره ای در دریاست که شاید راهگشای دوستی بین کشورهای جهان و همفکری بین مردم سراسر دنیا باشد و البته مورد استفاده محققین عزیز و نویسندگان نیز قرار گیرد.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

گالینگور (سخت)

قطع کتاب

وزیری

سایر مشخصات
گردآوری و تدوین

حسین رحمت نژاد

تعداد صفحات

386

ناشر

عارف کامل

شابک

964-8723-11-7

وزن 800 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرهنگ اصطلاحات و ضرب المثل های دنیا”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.