کیمیا دختر مولانا

  • از پرفروش ترین رمان های جهان عرب
  • این رمان به زبان های مختلف دنیا ترجمه شده است
  • حکایت عشق و سرگذشت کیمیا دختر معنوی مولانا
  • ترجمه فارسی کتاب Rumi’s Daughter

 

۱۴۹,۰۰۰ تومان

در انبار موجود نمی باشد

خرید محصولات تکمیلی، مرتبط یا جانبی
۲۴۷,۰۰۰ تومان برای 2 مورد
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب کیمیا دختر مولانا :

کتاب کیمیا دختر مولانا ( کتاب کیمیا دختر رومی ) نوشته موریل مافروی فرانسوی است. این رمان ترجمه عنوان اصلی کتاب Rumi’s Daughter است که نخستین بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و در ایران توسط دو ناشر به فارسی ترجمه و روانه بازار کتاب گردید. یاسین عبدی کار ترجمه کتاب حاضر را بر عهده داشته است. این رمان حکایت عشق و سرگذشت کیمیا دختر معنوی و پرورده حرم مولاناست. نجواهای عاشقانه در کوچه پس کوچه های قونیه می گذرد و در گوش ما می گوید که عشق، مقدس ترین پیوند و رشته ارتباطی میان انسان هاست. و غنچه روح آدمی را شکوفا می سازد، زهر را انگبین می کند، سیاهی و تاریکی را روشنایی می بخشد و مس وجود آدمی را طلاگون می کند. خرید کتاب کیمیا دختر مولانا

به ما می آموزد که عشق نه آموختنی و فراگرفتنی با درس و مشق، بلکه ارمغانی الاهی برای قلب های پاک و پالوده است. عشق اقیانوسی ژرف و بی کران است و باید شناگر و غواص بسیار متبحر و با تجربه ای بود تا بتوان از آن صید مروارید کرد. کتاب کیمیا دختر مولانا روایت گر دلدادگی شمس تبریزی و کیمیا دختر خوانده مولاناست. دختر مادری مسیحی و پدری مسلمان که بازی روزگار او را به شبستان مولانا آورده و تقدیرش را به زندگی قلندر دریای عشق و عرفان، شمس تبریزی گره می زند. اما دریغا که عشق آنها دیری نمی پاید… نثر شیوا و روان این رمان، خواننده را غرق در جهان خیال می‌سازد، جهانی آرمانی، زیبا، دل‌انگیز و پراحساس که خواننده آرزو می‌کند هیچ‌گاه به جهان واقعیت بازنگردد.

درباره نویسنده :

خانم موریل مافروی نویسنده فرانسوی کتاب کیمیا دختر رومی خود فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از مرکز مطالعات زبان های شرقی و آفریقایی است و چندین سال از عمرش را به تتبع و تفحص در منابع و مآخذ تاریخی و عرفانی صرف کرده است. وی مدت ها به پژوهش درباره مولانا جلال‌الدین بلخی و شمس تبریزی پرداخته و زوایای عارفانه عاشقانه ای از زندگی این دو به دست آورده است که مخاطب با مطالعه کتاب به قونیه آن روزها می رود.

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

موریل مافروی

مترجم

یاسین عبدی

تعداد صفحات

328

ناشر
شابک

‏‫‬‮‭978-6002535900

وزن 350 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیمیا دختر مولانا”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.