جنایات و مکافات

  • ترجمه فارسی کتاب Crime And Punishment
  • اثر ماندگاری از فیودور داستایفسکی
  • بهترین ترجمه فارسی طبق نظر خوانندگان
  • جزو 100 شاهکار ادبی ادبیات روسیه و جهان
  • از پرفروش ترین رمانهای خارجی در ایران

 

۲۸۵,۰۰۰ تومان
نقد و بررسی اجمالی

معرفی کتاب جنایات و مکافات:

کتاب جنایات و مکافات (به انگلیسی : Crime and Punishment ) نوشته فئودور داستایفسکی نویسنده روسیه ای است که نخستین بار در سال ۱۸۶۶ در روزنامه روسکی وستنیک روسیه به چاپ رسید. موضوع و شالوده این رمان بررسی و تحلیل علل قتل است و این که این عمل چه تاثیری روی قاتل می گذارد.

در واقع داستایفسکی با این رمان به رابطه بین خویشتن و دنیای پیرامون (انسان و جامعه) اشاره کرده است. خرید کتاب جنایات و مکافات بدون شک تجربه خوبی از خرید یک کتاب و مطالعه آن در ذهن مخاطب به جای می گذارد. بهترین ترجمه کتاب جنایات و مکافات نیز طبق نظر مخاطبان همین ۲ نسخه است.

خلاصه داستان:

رمان، روایت زندگی یک دانشجو به نام راسکولنیکف است که به دلیل ارتکاب قتل دستگیر و زندانی می شود. موضوعی که نقطه عطف رمان است انگیزه های مبهم وی (آزمودن فرضیه های ذهنی د درباره وجدان) در قتل زنی است که به طور غیرمنتظره از سوی وی کشته می شود.

پس از این اتفاق، راسکو بیمار می شود و به دلیل تاثیر روحی رویدادها به همه مشکوک می شود و در نهایت به جنون می رسد. جالب اینجاست او همزمان با دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و مسایل پیش آمده عاشق دختری به نام سونیا (سوفیا) می شود که به دلیل فقر خانواده اش، تن فروشی می کند.

عشقی که یک نشانه است… راسکولنیکف معصومیت و پاکی سونیا را درمی‌یابد و به اصرار او به قتل اعتراف می‌کند و زندانی می شود… کتاب جنایات و مکافات

برشی از کتاب:

راسکولنیکف در ضمن که پیش می رفت با خود اندیشید «در کجا، کجا خوانده بودم که محکوم به مرگی یک ساعت پیش از مرگ می‌گوید یا می‌اندیشد که اگر مجبور می شد در بلندی یا بر فراز صخره‌ ای زندگی کند که آنقدر باریک باشد که فقط دو پایش به‌ روی آن جا بگیرد و در اطرافش پرتگاه ها، اقیانوس و سیاهی ابدی، تنهایی ابدی و توفان ابدی باشد.

و به این وضع ناگزیر باشد در آن یک ذرع فضا تمام عمر، هزار سال، برای ابد بایستد؛ باز هم ترجیح می‌داد زنده بماند تا اینکه فورا بمیرد! فقط زیستن، زیستن و زیستن – هر طور که باشد، اما زنده‌ماندن و زیستن! عجب حقیقتی! خداوندا! چه حقیقتی! چه پست است انسان!» پس از لحظه‌ای افزود «اما آن کسی هم که او را به این سبب پست می‌خواند، خودش هم پست است.» کتاب جنایات و مکافات

برای خرید نسخه اصلی جنایات و مکافات روی تصویر زیر کلیک کنید 

کتاب Crime And Punishment

برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی کتاب
نوع جلد

شومیز

قطع کتاب

رقعی

سایر مشخصات
نویسنده

فیودور داستایفسکی

مترجم

مرحوم مهری آهی (خوارزمی)
احد علیقلیان (مرکز)

تعداد صفحات

778 (خوارزمی)
730 (مرکز)

شابک

9789644870026

وزن 900 گرم
نظرات کاربران

دیوار دی بوک، فضایی است که برای اظهار نظر شما و دیگر مخاطبان برای محصول بالا در نظر گرفته شده است. خواهشمند است قبل از نوشتن مطلب، موارد زیر را رعایت فرمایید: 1- فارسی بنویسید. بهتر است بیش از حد از فضای خالی (Space) و شکلک (ایموجی) استفاده نکنید و حروف یا کلمات را با صفحه‌ کلید نکشید. 2- نوشته های خود را براساس خوانش کتاب و با دقت کافی مرقوم کنید؛ بهتر است بدون تعصب به نویسنده یا عقاید شخصی، ویژگی های کتاب را بازگو کنید. چون به احتمال زیاد در انتخاب بازدید کنندگان تاثیر می گذارد. 3- پیشنهاد می شود در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت کتاب، پرهیز کنید. 4- در اظهار نظرها و انتقادات به یکدیگر احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌ آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف خواهند شد.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جنایات و مکافات”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.